URNIK

 

NOV URNIK JOGA VADB 2023/24

Šolsko leto joge poteka od 6. septembra do 31. maja in je razdeljeno na 2 SEMESTRA

11. September 2023 – konec Januarja 2024

1. Februar 2024 – 31. Maj 2024

 

Našim vadbam se lahko pridružite kadarkoli, od začetka ali med letom. Med šolskimi počitnicami ni vadb. Na vadbe prihajajte zdravi, če imate možnost prinesite in uporabljajte svoje pripomočke! Prostore bomo redno prezračevali in razkuževali, prav tako joga blazine. Vseeno pa vas prosimo, če lahko prinesite svojo blazino, prav tako pripomočke, če jih imate. Na vadbe prihajajte, če ste res zdravi in brez okužbe dihal. Ko pridete na vadbo si roke razkužite ali pa operite z milom. 

PONEDELJEKkrajskupinaučiteljzvrst vadbe
8.30 - 9.10Mozirjevsi, ZoomTjašaFunkcionalna vadba
20.00 - 21.15Mozirjevsi, ZoomTomoIyengar joga
TOREKkrajskupinaučiteljzvrst vadbe
18.00 - 19.15MozirjevsiTjašaRestorativna
+ dihanje
20.00 - 21.15Slovenj Gradec, MKCvsiTomoIyengar joga
SREDAkrajskupinaučiteljzvrst vadbe
09.00 - 10.15Mozirjeupokojenci
vsi
TjašaJutranja joga
20.00 - 21.15Velenje - NovavsiTomoIyengar joga
ČETRTEKkrajskupinaučiteljzvrst vadbe
19.30 - 20.45Mozirjevsi, ZoomTomoIyengar joga
PETEKkrajskupinaučiteljzvrst vadbe
19.00 - 20.00Mozirjevsi, ZoomTjašaMeditacija
Vsak 2. petek v mesecu

JOGA OBRAZA

Vadba traja 60 min. Zanjo ne rabite nobenega predhodnega znanja, če pa ste že naredile začetni tečaj joge obraza pri meni ali kje drugje, je to samo dodaten plus.
Kaj bomo delale?
Vadile s področjem od vratu navzgor, gladile gubice, pomlajevale in skrbele za svoje hormone, krepile notranje organe, kajti vse to je joga obraza. Pri tem pa se bomo še zelo zabavale, joga obraza je namreč zelo zabavna in naslednji dan se boste v jutro prebudile z obrazom, ki bo sijoč in žareč.

PRAVLJIČNA JOGA ZA OTROKE

Vadba za otroke traja 60 min in je primerna za otroke od približno 4 – 8 let. Otroci naj pridejo v udobnih oblačilih. Jogo vadimo bosi.
Na vadbi otrokom približamo jogo, dihanje in sprostitvene tehnike na zabaven, nežen in ljubeč način. Ne spodbujamo tekmovalnosti, temveč vadba poteka bolj na principu enakosti, sprejemanja in prijaznosti. Posnemamo živali, rastline, beremo pravljice, se vživimo v like in se igramo igrice. Na koncu počivamo in učimo otroke umiritve in sprostitve.
Otroci težje ohranjajo pozornost, zato vadba poteka samo v živo.

RESTORATIVNA JOGA in DIHALNE TEHNIKE

Vadba traja 75 min. Zanjo ne potrebujete nobenega predhodnega znanja iz joge, če pa ga imate, je to samo dodaten plus.
Restorativna joga so nežni raztegi, s katerimi se bomo sprostili in vadili prepuščanje, namenjeni so obnovi energije in sprožijo v telesu stanje globoke sprostitve in regeneracije. Lepo nas tudi pripravijo na drugi del vadbe, kjer se boste naučili dihalnih tehnik, spoznavali kako pravilno dihati, kako kontrolirati in upočasniti svoj dih ter umiriti tok misli. Tehnike dihanja nas ponesejo na nov nivo sprostitve in umiritve uma, ki ga drugače težko dosežemo. To pa potem odnesemo s sabo in v vsakdanjem življenju delujemo bolj umirjeno, ne reagiramo tako burno, se naučimo delovati bolj prijazno sebi in okolici.

MEDITACIJA

Vadba meditacije traja 60 min. Vadba bo na sporedu vsak drugi teden v mesecu. Zanjo ne potrebujete nobenega predhodnega znanja iz meditacije, če pa ga imate, je to samo dodaten plus.
Delali bomo veliko različnih vodenih tehnik meditacije. Moja želja je približati meditacijo vsem vadečim, da jo tako osvojite in jo potem delate tudi doma.
Modreci nas že tisočletja prepričujejo, da um ustvarja našo resničnost. Pred dva tisoč leti je Buda dejal: »Smo, kar mislimo. Vse kar smo, vznikne v naših mislih. S svojimi mislimi ustvarjamo svet.« Danes nam nevroznanost dokazuje kako res je to.

FUNKCIONALNA VADBA

Funkcionalna vadba traja 30 minut. Funkcionalni trening je odličen za razvoj moči in vzdržljivosti v moči. Glavne značilnosti funkcionalnega treninga so:

  • hitra izvedba vaj,
  • vaje se izvajajo v časovnih intervalih ali glede na število ponovitev in serij.

S to obliko vadbe boste napredovali v mišični vzdržljivosti in moči, lažje boste preneseli dolgotrajni napor, posledično tudi stres. Hkrati z vadbo krepimo srce, pospeši se krvni pretok in zmanjša se možnost nastanka metabolnega sindroma (sladkorna bolezen, povišan holesterol in trigliceridi, ateroskleroza, …). Izboljša se tudi hitrost, gibljivost, ravnotežje in koordinacija. Vadba ni primerna za nosečnice.

JOGA ZA NOSEČNICE

Nosečnice lahko pridete na vse vadbe in vam jih učitelji ustrezno prilagodimo. Edina izjema so funkcionalne vadbe, saj je vaša varnost za nas na prvem mestu.  

Vsem vadbam lahko sledite tudi preko zooma.

Shopping Cart
Scroll to Top